Itrans - Грузоперевозки. Перевозка грузов. Грузовые перевозки. Доставка грузов. Автоперевозки.

Предлагаем Вашему вниманию статью на тему: Як зміняться продажі після карантину

itrans.kiev.ua info@itrans.kiev.ua
  Вход в систему
Логин:
Пароль:
Регистрация
Восстановить пароль

  Сайт-Лидер
Грузоперевозки по Украине
Каталог сайтов  

  Последние Новости    
Настольные принтеры TSC TE Series 4
Настольные принтеры TSC TC Series 4
Настольные принтеры TSC TTP Series 4
Настольные принтеры TSC TX Series 4
Настольные принтеры TSC TTP Series 2
Архив

  Автопродажа
Продам джип Lexus RX350 2017 г. Украина Ukraine
Продам машину Toyota corolla 2017 г. Украина Ukraine
Куплю машину АВТОВЫКУП. АВТОВЫКУП. 1990 - 2021 г. Украина Киев и область
Продам машину Mercedes C-Class W202 C250T 2016 г. Украина kiev
Продам джип Toyota Highlander 2018 г. Украина Ukraine
Продам джип Toyota Land Cruiser 200 2017 г. Украина Ukraine

  Доска объявлений
Furmark 3d
Bnadnash
Buy apcalis oral jelly kaufen
Cialis approval date
Cialis usa
Viagragates. Com theax 762399253

  Новые сайты
OssaImmew
BvexImmew
can plaquenil cause weight gain
BjzyImmew
KtyvImmew
RxcbImmew

Новости компанийДобавить новость    Регистрация   
Архив
[2020-05-26]  Як зміняться продажі після карантину

Тенденція реалізації продуктів та послуг однозначно змінилася, тому компаніям доведеться підлаштовуватися під нові правила ринку, які створили покупці під час пандемії. Розпочнеться свого роду змагання за споживачів з новими підходами та інструментами.

Благодійна сторона

Під час карантину багато компаній приймали участь в допомозі медикам з боротьбою COVID-19. Бренди говорили про це, ЗМІ підтримувало такі ініціативи. Покупці стали частіше обирати пропозиції у підприємств, які виявляли свою лояльність до складної ситуації, а отже й надалі вони будуть віддавати перевагу тим, хто все частіше долучається до благодійності.

Простота продажів

Компанії стикнулися з проблемою міжнародних та навіть міжміських ланцюгів поставок. Прогнозують, що торговельні мережі переформатують логістику у більш локальну, без необхідності у довготривалих перевезеннях.

Зміна пріоритетів

З карантином повністю змінився рейтинг найактуальнішої продукції. Якщо раніше люди купували більше одягу, косметики та дорогоцінностей, то зараз вони почали віддавати перевагу товарам, які забезпечують комфорт - домашній текстиль, спортивний інвентар, посуд. А замість витрачання коштів на ресторани, збільшилася зацікавленість до електронних інструментів для роботи та в особистих цілях.

Відновлення звичок

Для формування звички людині необхідно в середньому два місяці. Після карантину ще довгий період будуть відбуватися покупки, які були актуальними під час пандемії. Повертатися до звичної поведінки покупці будуть поступово, поєднуючи старі та нові поведінкові фактори.

Важливість спілкування

Частина компаній скоротила бюджети на маркетинг під час карантину, проте зараз надважливо повернути свою впізнаваність, щоб не зникнути з пам`яті покупців назавжди. Проте була і величезна частина брендів, яка підтримувала зв`язок зі своїми користувачами через рекламу та онлайн-спілкування, яке необхідно частково залишати, щоб бути поруч зі своєю аудиторією.

У будь-якому випадку бренди будуть вчитися новим підходам до цільової аудиторії, що дає шанс багатьом менш відомим компаніям зайняти вище місце у рейтингу, ніж було до карантину. Світу торгівлі відкрилися нові можливості.

Богдана
EDIN
donetsb@edi-n.com


Перейти на главную: Доставка грузов

Купить товары для красоты и здоровья с доставкой по Украине - Интернет-магазин ezo-market.com.ua


 
   Напоминаем, новость может добавить каждый желающий абсолютно бесплатно. Администрация сайта не несет ответственность за размещенную информацию.