Itrans - Грузоперевозки. Перевозка грузов. Грузовые перевозки. Доставка грузов. Автоперевозки.

Предлагаем Вашему вниманию статью на тему: Найпопулярніші методи в рітейлі для збільшення продажів

itrans.kiev.ua info@itrans.kiev.ua
  Вход в систему
Логин:
Пароль:
Регистрация
Восстановить пароль

  Сайт-Лидер
Грузоперевозки по Украине
Каталог сайтов  

  Последние Новости    
Надежная платформа ZEBRA L10 для планшетных ПК
Носимый терминал серии WT41N0
Сканер-кольцо ZEBRA RS6000 Bluetooth
Заправка картриджей Киев ТОВ ЗАУБЕР-УКРАЇНА
Киевcтар включил связь 4G в харьковском метро
Архив

  Автопродажа
Продам джип Lexus RX350 2017 г. Украина Ukraine
Продам машину Lexus ES350 2017 г. Украина ukraine
Продам машину Toyota corolla 2017 г. Украина Ukraine
Куплю джип BMW X5 2017 - 2019 г. Украина Odesa
Продам автобус Toyota Land Cruiser Prado 2017 г. Туркменистан Asghabat
Продам машину BMW 320 2009 г. Украина Луцк

  Доска объявлений
Uagyitkx
Cialis super active side effects rox
Lgqxfbrm
Viagra online sfcexhigozub
Kwopnzmf
Buy generic viagra dgedcoodaveeqv

  Новые сайты
TerryZek
Bryantges
Miloslavastorp
Miloslavastorp
Alanprolf
orthodNeike

Новости компанийДобавить новость    Регистрация   
Архив
[2019-05-22]  Найпопулярніші методи в рітейлі для збільшення продажів

Відповідно звіту Shopgate, рітейл застосовує омнікальні методи для залучення нових клієнтів, підвищення доходів та конкурентної переваги. Більше половини опитаних вважають, що мобільні додатки - один з найважливіших методів омнікальності, а 45% затвердили, що вважають мобільність пріоритетним інструментом в майбутньому.

Також, 46% притримуються думки про важливість закріплення стосунків з постійними клієнтами, тобто створення такої собі довідки, де будуть зазначатися розміри, найчастіші покупки, wish list і т.д. Створюючи відповідну базу, можна буде застосовувати рекламні інструменти з індивідуальним підходом.

Моделі BOPIS (buy online pick-up in store) та BORIS (buy online return in store) для 61% опитуваних є важливими частинами їх стратегії омнікальності. Аналітики Shopgate стверджують, що 90% рітейлерів збираються застосувати ці два методи протягом 2-х років.

Інструмент BOPIS передбачений для тих покупців, що здійснюють конверсію в Інтернеті, проте обирають самостійно забрати товар в магазині. Майже 70% таких клієнтів, здійснюють додаткові покупки під час отримання свого замовлення.

Модель BORIS застосована для тих, хто купує в онлайні, замовляє доставку, а потім повертає товар в одному з магазинів. Під час повернення товару, продавець може вмовити відвідувача замінити його на інший, або купити ще щось.

BOPIS та BORIS є одними з найяскравіших моделей омнікальності. В них застосовуються як офлайнові, так і діджитал-інструменти для просування бренду та збільшення конверсій. Сьогодні близько 85% покупців стверджують, що здійснювали додаткові покупки під час того, як забирали або повертали товар.


Богдана, https://edi-n.com


Перейти на главную: Доставка грузов

Купить товары для красоты и здоровья с доставкой по Украине - Интернет-магазин ezo-market.com.ua


 
   Напоминаем, новость может добавить каждый желающий абсолютно бесплатно. Администрация сайта не несет ответственность за размещенную информацию.